Saturday 29 March 2014

Bandung: Makan dekat Food Court Festival City Mall

Aku nak tulis pengalaman pergi Bandung tapi bukan hari ni kot.

Aku nak post gambar apa yang aku makan.

Sebab dekat sana memang kerja kteorang makan je.

Makan lebih utama dari shopping.

Malam pertama dan kedua kteorang menginap di POP! Hotel Festival City Mall.

Hotel ni attach dengan mall.

So kalau nak cari makan masuk mall cari food court dia.

Apa yang aku wajib cari makanan traditional diorang.

Tapi orang kata kalau makan yang gerai gerai tepi jalan best lagi tapi risiko cirit birit la pulak.


Cantik Food Court dia tapi tak capture gambar pulak.

Aku order apatah nama mee nya tapi ada bakso la, sedapp gilerr.

Nampak je Teh Botol terus order sebab salah satu wajib cuba bila ke sini, tapi kelat kelat sikit rasanya.


Aku makan dengan Maria je, Ummi dengan Fifi, kteorang cari tak jumpa rupanya makan dekat restaurant Jepun. Cehh!!




No comments: