Wednesday 3 November 2010

Adele: Rise of The Mummy

Aku dah habis exam!! Yahoooooo..
Eh, bukan begitu la.
Alhamdulillah..

Semalam, untuk meraikan kemerdekaan yang sementara,
Ala bukan selalu kan
So dengan hati yang mebuak buak untuk berpoya poya
Perghh, ayat macam dah selalu sangat pergi berpoya poya nehh!!
Oh tidak tidak, jangan berpikiran begitu!!
Enggak baik dong!

Ok, disebabkan untuk merelease kan segala galanya
Aku dengan member, dia ni
Merempit ke Jusco

Kiteorang layan certita nehh

Best jugak la
Prof Botak itu yang paling comel sekali ya.
Walau pun mata aku nih agak alergik dengan kesan-kesan dan teknik CGI yang tak berapa nak menjadi contohnya time Adele tunggang dinasour,
Hadoii agak tak boleh menerima jugak kelogikan CGI yang tak menjadi

Part kedua paling comel adalah bila mumia zaman Firaun Ramsee II yang profesor tu dapat hidupkan
Weh, siyes aku bagi tau, depa sungguh comel!!
Cari cakap, cara jalan la paling aku suka tengok,
Rangka jalan terhuyung hayang tak stabil
Memang comel giler!!

Louise Bourgoin

Aku suka lakonan dia
Perwatakan dia brutal, selamber.
Memang kena dengan jiwa aku la watak dia neh


Berpuas hati dengan cerita ini
Bagi 4 bintang setengah dari 5 bintang
Tak cukup setengah sebab aku tak berkenan dengan CGI yang tak menjadi

So, nak rekomen kat korang
Sila lah tengok cerita ini
(^___i___^)

Menulis dengan penuh bergaya,
Khadijah Nas

No comments: