Wednesday 8 June 2011

Bandar Melaka, tunggu kedatangan hamba..!

Dengan rasmi nya aku nak mengatakan bahawa cuti sem break aku dah habis
Ohh Tidakkkkkkkkk!
Kenapa sekejap sangat masa berlalu

Masa masa yang di lalui dengan makan, tidur, balik kampung, makan, tidur, baca novel, tengok tv, tengok Nora Elena

Semua tak berfaedah
Ada jugak yang berfaedah ye

Ohh aah lama dah tak update nye di sebabkan ingin berehat dengan aman damai tanpa mengadap komputer dan internet yang melalutkan aku, tak jadi keja kalau dah mula mengadap.

Banyak yang mahu di karang, di tulis, di kongsi, tapi hanya menari nari, bermain main, singgah lalu je di minda sebab malas punya pasal nak tulis

Lepas ni tak janji tapi akan dikarang ye

Aku rasa nak ubah face look blog aku nih tapi tak berkesempatan dan kerajinan tapi akan juga berusaha untuk mengubahnya

Sekarang aku tengah gila drama Thai ni



Dan of course drama ni, Nora Elena dan sangat berpuas hati dengan the way diorang adaptasi di sebabkan aku memang suka gila novel nya Kasih Suci. Kalau tengok jalan cerita ada sama tapi tak sebijik sebuntal dengan dalam novel but ok jugak sebab olahan dalam bentuk drama lebih menarik


Ohhh tidak beliau yang bernama Pong sungguh comel


Ok, sem break habis sebab perlu menghadiri practical under subject Field Scheme yang sebanyak 4 creadit hours yang memang di jalankan masa sem break selama sebulan dan kali ni destinasi nya Bandar Melaka selepas dah menjelajah Seri Iskandar, Perak dan Pulau Pinang pada 2 semester yang lepas. Yes, praktikal yang terakhir bertarikh 8 Jun until 6 July 2011, gila lama!

Hope semuanya akan berjalan lancar seperti yang di rancang.


Bandar Melaka, tunggu kedatangan hamba.

(^____^)

-Khadijah Nas-

3 comments:

damha [Reply]

wah..best le wat kat bandar bersejarah melaka....daku menunggumu wahai khadijahnas...he333

khadijah nas [Reply]

wau... tenkiue ye walaupun kamu di penang kan.. (^__^)

damha [Reply]

ye saya berada dipenang pulau mutiara...he3333