Sunday, 22 August 2010

Saya milik kamu (^-^)

Memang macam tak ada kerja ya hari ini, mengadap benda alah ini sahaja, habis semua video lagu translate si Amri ni aku layan. Semua boleh tahan la. Ok la, tak sumbang, boleh la nak menyanyi. Tapi video ni yang sangat paling comel ya.

Layan....





Ada piano acoustic version gak, ni orang yang nyanyi nya comel. Hehe.
Nak tengok? Klik kat sini "saya comel jugak tak" ?


Hen landuo girl,
Khadijah Nas

2 comments:

Mario [Reply]

uikkk...menarik jugak ek video dia buat...

Khadijah Nas [Reply]

comel kan...
ada banyak lagi kot video yang dia pi translate lagu omputih ",)