Wednesday 11 May 2011

Hang Out Mid Nigth THOR at Sunway Pyramid

Assalamualaikum..

Hai kamu kamu !

Wauu, sangat relax, santai, merdeka, topup tidur dan sewaktu dengan nya..

Damai je rasa hidup ni sampai dah lupa macam mana aku goreng paper last Environmental Study dengan sukahati nya lebih lagi tang El Nina La Nino eh terbalik El Nino La Nina da...

Habis paper petang tuh, balik bilik membungkus barang malam nye aku dah cabut balik rumah selamat tanpa buat clearance bilik padahal confirm dah semester depan kalau apply Kolej Mawar dah pasti memang tak dapat sebab lupa hantar Kad Aktiviti dengan siap kena saman tata tertib bilik bersepah RM50 padahal time bilik aku kemas tak mo pulak nye dia check time kelam kabut tak sempat kemas bilik tu jugak la dia nak datang check! Selamat dan confirm memang aku tak buat dah clearance nya sebab tadi pergi office kolej tutup dah, memang la dah pergi time lunch hour aduhh lupa daaa!

Semalam member tumpang motor dekat rumah aku memandangkan cuti kali ni yang agak panjang berbulan bulan tapi budak Geomatics tak merasa la cuti lama nya kalau dah kena pergi Field Scheme sampai sebulan lebih. Nasib jadi budak survey, dah la degree sampai 7 semester, padan muka aku member kos lain dah buleh pakai topi petak hujung tahun ni aku next year la gamaknya.. InsyaAllah doakan ianya termakbul.

So after dah makan makan sebab mak aku jamu makan malam dekat rumah, destinasi paling dekat ialah ke Sunway Pyramid memandangkan rumah aku dalam 10-15 minit je ke situ so situ je la tempat yang paling ideal untuk berjalan jalan meninjau ninjau sekali sampai sana semua kedai dalam proses penutupan. Hampehh!

Apa buleh buat alang alang dah sampai cari cerita best untuk di tengok bincang punya bincang punya mesyuarat hati ke hati lastly decide tengok THOR je la. Jam pukul 10 THOR start pukul 11 lebih apa buleh buat selain jalan jalan ukuq lantai Sunway Pyramid.

Jom tengok kami dok ukuq lantai, dinding dan segala kerja mak enon yang buleh di buat..
















Perkenalkan Miss Aisy, Miss Dayah and Miss Liyana

Ok!

Have a nice day!



Khadijah Nas






2 comments:

damha [Reply]

suasana begitu sunyi sepi sekali.. pengunjung pun dah lik sebab kedai dah nk tutup..namun awek2 ni sempat juga berposing melepaskan gian masing2......he333

khadijah nas [Reply]

hahahaha (^__^)