Friday 16 September 2011

Ubah Angin

Bukan selama lamanya tapi mencuba benda yang baru. Aku still akan bersama blogspot selagi hayat masih ada, hurmm aku dah mati nanti sapa la boleh tolong deactivate kan belog ni ye, kena wasiat kan siap siap dekat sapa sapa ni kan.

 Ok mencuba benda baru dekat sini means Tumblr. Seorang rakan baik pernah tanya aku ada Tumblr tak so untuk tak nampak terlalu kuno tak tau apa kebenda Tumblr tu kan so aku pun sign up beberapa bulan yang lepas dan tak update update dah lepas tuh. Tadi bila on facebook ternampak post Tumblr dia and bila click tertarik pulak hati nak mendalami apekebenda la Tumblr ni kan so hah after that the true is I like it !




Tumblr boleh post Quotes yang simple berserta gambar and bila scroll down orang lain punya Tumblr page banyak Quotes best yang aku jumpa. Sort of jiwang jugak la kan tapi yang Islamic pun banyak terutama Quotes bergambar. Lepas ni aku rasa hari hari akan mengadap Tumblr la pulak.




No comments: