Monday, 5 September 2011

Yuran Belajar



Macam semester semester yang sebelumnya yuran pengajian UiTM berjumlah RM490 tapi bila dah nampak ada lagi RM50 tambahan masa check bill dekat student portal tadi aku agak dah ni mesti denda Kolej semester lepas sebab kipas berhabuk dengan bilik bersepah. Sah aku dah tak mau mintak Kolej Mawar.

Tapi kolej kediaman tak mohon lagi.. Adeh la.
Misi untuk beratur panjang dekat kaunter kolej untuk buat rayuan dah nak mai dah.
Sebelum tu mau nya aku 2-3 minggu ulang alik naik komuter orang lain pergi Shah Alam 20 minit je dari USJ aku sampai 2 jam baru la nak sampai.

Penat tau tak..

2 comments:

damha [Reply]

slmt meneruskan pengajian...
good luck for you...*_*

Khadijah Nas [Reply]

terima kasih na