Friday 29 July 2011

Resepi dari Internet

Salam Jumaat. Bila dah cuti cuti ni melangot je dekat rumah tak buat apa so laman laman resepi yang menjadi pilihan macam


Kalau sebelum ni aku malas nak ikut resepi dari majalah sebab nya penipu, kadang tuh tak cukup bahan pun sebab dia guna bahan susah nak cari kadang tu tak lengkap cara cara nak buat nya. Tapi kalau dekat internet selalu nya pakat pakat share resepi apa yang diorang dah pernah buat. Banyak belog belog yang berkongsi pelbagai resepi lepas tu kumpul dekat kongsiresepi.com.


So sejak dua menjak ni aku pun suka la godek godek dekat kongsiresepi ni. Memang macam macam. Semua kategori ada. Ok la takat nak scroll tengok apa yang nampak menarik yang pelik pelik tapi macam sedap je. Ini antara kategori yang bagi aku tersusun dan memudahkan pengguna nak cari resepi.


 Dan aku pun rasa rajin pulak nak follow resepi yang menarik, save resepi dan beli bahan. Dan aku akan share jugak lah kejayaan kejayaan aku mengfollow resepi dari internet ni. Ohya, blog favourite aku kalau bab gambar makan yang best dekat sini. Memang geram je tengok auntie ni sediakan makanan untuk anak anak dia tak pun gambar makanan yang dia snap masa makan dekat luar. Adehh, sedap nya. Macam ni la duduk rumah, bina badan la jawap nya.

Sekian


2 comments:

damha [Reply]

ingat pesanan saya ye nas...jgn manjakan perut anda...he3333

khadijah nas [Reply]

haha